Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

My heart ♥

Av Johanna Sandström - 17 februari 2012 22:19

Nu tänkte jag att ni skulle få reda på vem killen jag kysser på bilden är !

Det är min kille Oliver Grahn som jag älskar över allt på jorden. Han betyder allt för mig . Utan honom skulle jag inte vara något. Oliver är helt underbar med sitt lokigt blonda hår och sina blåa ögon som man kan drunkna i.   

Jag älskar dig så mycket Oliver ♥





Jojjo    Oliver

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Sandström - 11 mars 2013 16:45

Hej nu ska jag och Fanny ha en frågestund. Ni får fråga vilka frågor som hälst, det kvittar hur privata dem en är! Fråga här eller på kik ! Jag - jojjo_26 Fanny - fannynycander (kik) annalinnean.blogg.se (blogg) Vi kommer att svara på Videofy...

Av Johanna Sandström - 27 september 2012 12:51

Hej nu sitter jag och har tråkigt i Cafis med Nancy , Fanny , Becca och Tyra . Snarr blir det att ha andra passet av so :( I morse så började vi skolan vid halv elva pga att våran no lärare är ute i skogen med 8:orna. I går så var jag med Edvin och...

Av Johanna Sandström - 25 september 2012 16:03

Hej hej bloggen ! Nu sitter jag typ och chillar framför datorn oh äter lite mellanmål . Skolan var lika tråkig som vanlig fast det var nice att mentorstiden vart inställd . Annars så hade jag sovmorgon till 10 och sen vart det att ha styrcke tränin...

Av Johanna Sandström - 28 juli 2012 11:36


Hejsan kära läsare . Vaknade vid 10 imorse , sen vart det att göra sig iårning lite fort för att dra ner och köpa lite makor , kex och dricka till eftermiddag / kväll . Då ska jag och några fler ner och kolla på picknik och pop som är en konsert där ...

Av Johanna Sandström - 8 maj 2012 19:27


Jippi , imrgon blir det att dra till Visingsö och Gränna med Blåklint skolans underbar klass 6 A och 6 B . Där ska vi kolla på polkagris bakning , åka remmalag , åka båt , äta polkagrisar , gå på museum och ha almänt roligt med min underbara klass....

Presentation


Hej,jag hoppas ni kommer tycka om min blogg. Jag kommer blogga om lite olika saker som händer i mitt liv . Men ha det bra // Johanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards